Tuesday 31 October 2017

Letterkaart Schwarz Auf Weiß


In de vorige posten hebben wir het al vaker über die Schriften gehad, ook vandaag laat ik jullie zien wat je er nog meer mee kan doen. Ik heb eerst auf der Website Dafont een dikke lettertype gezocht met ronde hoeken. Deze buchstabe staan ​​onder het kopje Karikatur met de naam Bubbelgum, die heb ik toen gedownloadte zoals je kunt lezen bij het stukje von Monique op 24 Januari. Daarna öffnen je de Schattenbild-Software en klik je rechts op de letter A dan zoek je links de lettertype auf die je wilde gebruiken en klik je aan. Dan Tik je de tekst sterben je verwelken gaan maken ik heb dit keer gekozen voor de tekst BABY als je deze hebt klik je rechts boven in op het vakje met de Brief M. daarna selecteer je de tekst sterben je geschreven hebt en klik je op Links Onder in op groeperen. Dan zijn alle briefe von elkaar, nu eerst auch klikken op de snijmat en nu kan je de buchstaben n voor n iets über elkaar schuiven. Als je dat gedaan hebt dan klik je op rechts boven op samen smelten. Nu zal je zien dat er alleen een buiten rand overblijft. Als nd de voorkant van de kaart nog Design papier wilt gebruiken dan brengt u een schaduw rand aan. U klikt dan links boven in op object als opent zich een venster daar kiest u voor schaduw. Dan kunt u rechts kiezen voor eeinuf schaduw Rand veinuf interne scheinuw dan kiest u voor interne schaduw. Zorg voor dat u daar op klikt de tekst geselecteerd ist, nu ziet u een binnen rand deze gaan wir er uit halen zodat auseinander met papier Design gesneden Wort sterben. Je kunt de binnenrand sogar naast je snij mat zetten Tür te slepen. Door te groeperen zetten wir alle deen weer und elkaar van de tekst en zetten wir deze aan de rechterkant van je snij mat. Nu gaan wir Tür von Tür. Tür weer auf Objekt te klikken, dan auf dupliceren dan, dupliceer optie. Aan de rechterkant kan je dan weer klikken op spiegelen naar links. Nu heb je de achterkant van de kaart er tegen aan staan, om nu te zorgen dat de kaart niet Tür midden gesneden Wort schuif je ze iets über elkaar en gaan wir de snijlijn van de Buchstaben B Bereich wählen. Dan klik je rechts in Links van het schaartje op het zwarte lijntje boven, rechts offen zich een venster en daar kies een onderbroken streep, dit wordt de vouwlijn van je der Karte. Als je de achterkant van je kaart dicht wilt hebben kan je aan de linkerkant van je kaart de opening weg gummen. Ik heb gekozen om dit keer de Buchstaben öffnen te laten. Daarna kan je de Maat pro palen van je kaart Tür alles te Bereich wählen vergeet niet de tekst sterben naast je Snij Matte staat er eerst bij te zetten anders kloppen de maten niet meer. Als je de maat hebt bepaald da kan je de onderste tekst van Baby weer sogar naast je snij mat zetten, nu snij je eerst de kaart uit met een effe cardstock. Als je dat gedaan heb snij je Baby nog uit met design papier. Dit ist mijn eind resultaat. Bep Wat leuk dat je sogar komt kijken auf mijn blog. Mijn naam ist Bep, en ik woon in Schiedam, ik ben 70 jaar en getrouwd getroffen Sjaak wir hebben geen kinderen. Eind 2006 ben ik traf vroegpensioen Thuis gekomen ist inmiddels pensioen geworden ik maakte altijd al wel kaarten maar sinds ik thuis ben is dat meer geworden voorheen Tat ik alleen maar 3-D kaarten en van lieverlee ist er so schnell und Scrappen bij gekomen, en stempels inkleuren Es ist nicht so, wie es ist. Mijn volledige profiel weergeven Mogelijk gemaakt Tür Blogger.

No comments:

Post a Comment